torstai 10. toukokuuta 2012

Sisarukseni

Päätin vihdoinkin kirjottaa edes jotain mulle tärkeistä ihmisistä, eli mun isosisaruksista, niitä on siis 2.


Eli siis mun isoveli, Roope, on mulle tosi läheinen vaikka nykysin asia on vähän muuttunut, mutta oon koko pienen ikäni sen seurassa kasvanut ja siltä elämässäni kaikkea oppinut. En mä vaihtais mun isoveljee mihinkään vaikka välillä niin sanonki, se on mun isoveli en halua muita veljiä. Meillä on ikäeroo sillane 5vuotta. teen mitä vaan nii se kyl pitää musta huolta ja on aina tukena riitojenkin keskellä. Myös Roopen kaverit kattoo mun perään ettei mitään satu. Jos mulla ei ois isoveljeä en ois luonteeltani näin vahva, oisin varmaankin yli puolet heikompi ja rauhallisempi ja hiljasempi. Myönnän oon erinlainen kun Roope, se on fiksumpi..tietyissä asioissa.. se osaa olla hiljaa yleensä jos pitää, minä en. Aina se koittaa opettaa et joskus se pää on pidettävä kiinni, mutta kun en voi, oon liian tempperamenttinen joissain asioissa. Ilman Roopea en mä ois pärjännyt millään ! Joten kaikista riidoista sunmuista huolimatta kyl mul on parasveli mitä vaan voin toivoa !:)

Veli sä oot aina pitäny mun puolta,
Aina auttanu jos on ollu huolta
Kuuntelet ja jaksat vaik oon valehellu,
Silti sä oot jaksanu ja perään katellu"
en löytäny tältä koneelta parempaa kuvaa :/

Onhan mulla sitten myös aivan ihana isosisko, Sara. Tiiän ettette te kaikki tiedä että mulla on isosisko.. mutta en jaksa tässä koko stooria alkaa selittämään. Tosiaan mun siskoseni on mua 10vuotta vanhempi eli ikäeroa on jonkun verran, mutta silti vietetään iltoja yhdessä matkustellaan ja tehdään muuta mukavaa ! :) Sara on mulle tositositosi tärkee ja läheinen ja ku mul on murheita se on mulle sillanen sisko kun kuuluukin, pitää mun puolia ja kuuntelee. Ku mulla on ollu täsä vaikeeta nii Sara on saanu mut pysymään positiivisena tosi hyvin :) ! Sara siis ei asu kotona täällä missä minä, se asuu Turussa ja sil on aaaaivan ihana oma Koira piristämässä :)
Mä ja Sara ei riidellä koskaan meil on tosi avoimet ja läheiset välit pystytään puhumaan kaikesta ja ollaan kuulemma samanäkösiäkin.. ja yhtä viisaita ;)! Sara on parturi-kampaaja ammatiltaan ja samalainen ku mä tykkää lävistyksistä, enemmän kyllä tatuoinneista. Mua harmittaa se ku olin pieni nii sara ei mua voinut hoitaa ja kattoo mun perään... :( mut parempi myöhään kun ei ollenkaan ! Laitan siitäkin vielä pari kuvaa niin näette sit millanen Sisko mulla on :) !
Siskot rakastaa toisiaan sellasen ku ne on,
ja sää rakastat mua vaiks oon mitä oon.


Täs me ollaan sit kaikki kolme :) !
EN vaihtais mun sisaruksista kumpaakaan koskaan mihinkään !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti